Wednesday, May 09, 2007

Rezeki DIA

Alhamdulillah...

Syukur kepada DIA kerana telah memberi aku peluang untuk berniaga. Aku telah diberi peluang berniaga pasar malam di sebuah IPTA tempat aku mengaji. Memang x sangka.. Aku hanya menempah gerai hanya sekadar suka-suka. Tetapi akhirnya ia menjadi realiti.


Aku menyahut cabaran itu. Antara juadah yang aku jual ialah "roit jala". Aku sebenarnya dahulu adalah sedikit pengalaman berniaga di pasar malam. Bolehlah sedikit sebanyak membantu dalam gerai aku sekarang.





Antara juadah lain ialah "mee bandung". Aku sanggup balik ke kampung semata-mata untuk belajar cara membuat mee bandung dengan ibuku. Insyallah, bolehlah dikatakan jadi mee bandung Muar yang popular satu Malaysia. Jangan jadi mee sos pulak.. huhuhu..



Saje nak promote... Jemput bertandang ke geraiku yang menjual Roti Jala & Mee Bandung Muar.. Setiap hari Jumaat, pukul 5ptg-10mlm di Tempat Letak Kereta Kuliyah Ekonomi..

Jemput!! Jemput!!

2 comments:

KPIJUIAM said...

Salam...
Hakim,
Maaflah x dapat bantu kami niaga minggu ke2...
Aku d tanah tinggi cameron highland...
Nanti ada masa aku datang gerai ko...
Moga gerai ko diberkati dan untung...
Moga SUKSES!!!
Wasalam.
KPIJ UIAM

Unknown said...

aku x kesah pn... aku stopkan dulu utk short sem ni... mcm x rmai org jelah.. ingt nk truskan lpas sem ! nnti...