Saturday, March 07, 2009

Tugasan di Pekan

Sibuk sikit minggu ini. Hari ini aku telah menuju ke Pekan, Pahang. Perjalanan yang penuh pengalaman yang mencabar. Dari Kuala Lumpur tiada bas ke Pekan. Aku terpaksa mendapatkan bas ke Kuantan. Sebelum bertolak aku boleh cair pulak dengan sorang mamat ni (Mat Gian) kot. Boleh mintak duit kat aku sebab kononnya tolong aku dapatkan tiket bas. Yang aku boleh percaya kat dia pulak. Habis kena paww...

Setiba di Kuantan aku segera mendapatkan kereta sewa kerana kalau aku naik bas lompat-lompat terlepas tugasan aku hari ini. Dahlah mahal. keret sewa ni. Tidak apalah, demi menjaga hati pelanggan. Aku tak tahu yang tetamu yang hadir di kalangan orang besar-besar. Terkejut gak kerana ia di luar jangkaan aku. Alhamdulillah selesai untuk malam ini. Aku akan menempuh hari esok yang lebih mencabar khabarnya kerabat diraja akan turun. Sabar ajalah...

4 comments:

3p4h said...

Ya ampun bro... Maaf la lmbt sgt gtau. Insyallah if ada wedding kt phg lg, gtau la ya. Bole aku accompanied skali.

p/s: Cuti 3 bln ni ak ingt nk luangkn utk serambi maya n gptd. Ada pape plan?

kamyap said...

to 3p4h:

xde mslh pn.. dpt job ni pn last minit... gua pn x expect mjlis die org grand giler.. xpelah lain kali..

utk 3 bln ni kna promote lbih lh.. kasi lg bnyk job.. huhu

3p4h said...

Kalo cam 2 aku nk tlg promote gak la.. Serambi maya pnya link k?

kamyap said...

to 3p4h:

link kan lah http://serambimaya.blogspot.com

kalo nk code die kasi tau lh...