Monday, April 13, 2009

Asshazwan & Nurul Huda (Pekan Pahang)

Aku masih di dalam waktu peperiksaan lagi. Dah lama aku nak muat naik gambar-gambar pengantin tetapi masa membataskan kerana jadual diriku yang tagak padat sekrang ni. Akhirnya dapat juga aku muat naik gambar pengantin.

Teruja juga aku dapat tugasan ini kerana aku tidak menjangkakan tetamu kehormat yang akan hadir pada majlis ini. Tapi aku ingin berterima kasih kepada keluarga pengantin kerana menyediakan segala keperluan cukup bagiku. Terutamanya kepada pangantin sendiri tidak lupa juga kepada Ashran yang menjaga aku sepanjang berada di sini.

Nak tau sape tetamu-tetamu yang datang. Tengoklah gambar-gambar di bawah ni.












Baiklah, nak sambung ulangkaji pelajaran. Doakan aku, satu matapelajaran lagi yang perlu diselesaikan.

No comments: