Friday, November 19, 2010

Terima kasih

Peserta Bengkel Asas Fotografi & Photoshop di Cairo Siri 1

Peserta Bengkel Asas Fotografi & Photoshop di Cairo Siri 2

Baru-baru ini telah berlangsung . Idea tercetus setelah beberapa minggu aku berada di Cairo. Merasakan masih banyak kelapangan di sini dengan kemahiran aku yang sedikit ini maka idea ini telah aku lontarkan kepada Abim Mesir. Bincang punya bincang masing-masing setuju. Semua AJK memberikan respon yang positif. Tidak lupa juga kepada Global Peace Mission (GPM) yang menerbangkan aku ke sini.

Tujuan aku mengadakan bengkel ini adalah untuk berkongsi pengalaman bersama-sama mereka yang sudi menyertainya. Akhirnya dengan segala perancangan kedua-dua bengkel dapat dijalankan dengan baik sekali. Semua peserta memberikan kerjasama yang sangat baik. Suka korang semua.

Insyallah apa yang kita kongsikan bersama pada hari itu dapat dipraktikkan bersama dan kongsikan kepada yang lain. Diharapkan silaturahim ini tidak terhenti di sini sahaja.

Keep in touch k!!!


No comments: