Saturday, December 08, 2007

Exciment Yang Tidak Cukup Tangan


Inilah tugasan saya buat masa ini yang menjadi permintaan ramai sebelum saya menerima tugasan yang sebenar-sebenarnya (tugasan kuliah).. Inilah yang membantu sedikit sebanyak membantu menambah wang saku saya ditambah dengan hutang yang kadang-kadang agak membebankan.. (Sape suruh hutang!!!)... Pandai-pandailah... Dengan sedikit kepakaran yang saya miliki walaupun pengajian saya tidak berkaitan dengan apa yang saya lakukan sekarang.. Nak buat macam mana... Memang dah minat saya... Sesiapa pun tidak boleh nak halang...

Kepada sesiapa yang nak servis komputer boleh lah bg tau... Insyallah jika saya boleh bantu...

Tunggulah dunia akan ku godam seluruhnya.... Menghalang segala perkara yang tidak berfaedah...

Harap dimakbulkan DIA...

No comments: