Wednesday, January 02, 2008

Virus yang Melanda Diriku

Dua tiga hari ini saya telah mendapat satu virus yang membantutkan perjalanan hidup saya. Memang sukar untuk menghadapinya. Tetapi jika difikirkan kembalikan saya sebenarnya berterima kasih kepada DIA kerana menghadiahkan virus ini. Ini mungkin kerana saya alpa dengan perintahNYA serta menangguhkan ape yang disurhNYA.

Sejak kebelakngan ini mungkin saya terlalu mengejar keasyikan dunia sehingga segala urusan denganNYA tertangguh. Terima kasih kepadaNYA kerana dengan cara ini saya kembali mengingatinya dan sentiasa dekat denganNYA.

Bukanlah antivirus yang saya perlukan tetapi cara bagaimana kita berinteraksi denganNYA sentiasa dekat denganNYA. Terima kasih sekali lagi kerana membuatkan saya sentiasa mengingatiMU dan dekat kepadaMU supaya tidak leka dibuai panahan dunia ini. Terima kasih Tuhan.

No comments: