Saturday, January 31, 2009

Kad Sim Tak Berfungsi

Dalam masa 24 jam ini akan berlaku transformasi pada kad sim telefon aku. Plan prabayar kepada pascabayar. Dalam masa yang sama juga aku perlu balik ke kampung semata-mata untuk mengambil kad sim aku yang baru. Aku menukar plan tersebut tidak tahu lah, mungkin kerana cair dengan kata-kata sorang mamat Maxis ni. Tidak pasal-pasal telepfon aku dan mengatakan bahawa aku telah menggunakan talian ini seperti plan pascabayar nilainya. Sambil itu dia meyakinkan aku tentang pascabayar ni.

Mungkin silap aku juga sebab boleh bagi alamat kampung pulak untuk penghantaran kad sim baru. Nampaknya ia sedikit sebanyak membantutkan kerja-kerja aku di sini. Tapi takpelah, boleh jumpa keluarga di sana. Oleh itu, sesiapa yang ingin menghubungiku boleh lah menggunakan sumber yang lain seperti emel, YM, dan sebagainya.

*Bukan lama sangat pun tak berfungsi...

No comments: