Wednesday, January 28, 2009

Barang Baik

Hari ini aku telah memiliki beberapa peralatan untuk koleksi peribadiku. Aku pun tidak tahu kenapa aku membeli semua ini. Aku bukannya pandai pun nak gunakannya. Ekoran daripada teman yang kebetulan berkunjung ke Jakarta beberapa hari yang lepas dan dia juga telah bertanyakan kepadaku mahu kirim apa-apa barang yang nak beli di sana. Aku tidak melepaskan peluang ini segera aku memesan beberapa peralatan ini.

Apabila difikirkan balik rasa tidak berbaloi juga aku memiliki barang tersebut. Tapi yang pastinya ia akan ada berguna suatu hari nanti. Tak pun boleh aku tambah koleksi dalam grup muzikku Usratika. Aku sambar barang-barang ni bukan sebab apa pun, murah sangat harganya jika nak dibandingkan dengan harga di negara kita ini.

Mungkin ini juga menjadi pemangkin untuk aku mempelajari menggunakan barang ini. Boleh lah tambah skill yang sedia ada. Sesiapa boleh beri tunjuk ajar??? Silakan....

Yang penting aku dah memiliki barang-barang ini. Nak tau apa barangnya....

Gambus

Rebana
(di Indonesia tapi aku tengok macam bentuk kompang je, cuma agak besar lah )



* Duit asyik dibelanjakan benda lain, bila boleh beli lens ye???

4 comments:

Puteriku Sayang said...

tak payah beli lens...huhuhu

kamyap said...

to Puteriku Sayang:
Nak bli gak.. aku x pduli nak gak... eh duit ko pn x usik lg kan... ape kate kasi aku dl ke.. blh bli lens power... huhuu

3p4h said...

Slalu bli lens kt mn bro???

Nnt da up one level, gua nk bli gk l lens... He5...

kamyap said...

ade lh port... kalo nk bli kasi tau lh... huuu