Sunday, February 22, 2009

Happy Birthday to Ayu & Jida

Walaupun dah lepas aku nak ucap juga. Maaflah sibuk sikit. 19hb Februari 2009 yang lepas adikku Norhidayu Shahbuddin telah menjangkau umurnya yang ke-15. Dah besar tu. Belajar kena rajin, PMR tahun ni. Buat yang terbaik.

Semalam tetiba seorang gadis ni buzz aku suruh buka dia punya video. Menarik juga. Rupanya adiknya juga menyambut hari lahir pada 18hb Februari 2009. Umurnya 11tahun sekarang. Aku kenal adik gadis ini. Comel dan lincah.

Maka saksikanlah video ucapan untuk korang berdua... Ini je yang mampu aku hadiahi kalian.. hehe..


2 comments:

mata_bisikanrahsia said...

haha...cun r. tp miming tu x jd..allignment lari

kamyap said...

tulah pasal... video tu lmbt sngt ar... biarkan lah.. janji ade.. heheh..