Thursday, February 19, 2009

Selamat Berjuang (Episod 2)

Semalam tiada masa terluang. Rasa ingin ponteng je. Demi untuk pergi suatu tempat. Kan seronok kalau kuliah tiada. Boleh lah aku pergi ke sana. Akhirnya aku buat keputusan untuk tidak ponteng. Tak mengapalah, aku rasa tiada masalah ketiadaan aku di situ. Yang penting dia selamat pergi hendaknya.

Seorang lagi sahabatku, Muhammad Suhail Ahmad telah pergi meninggalkan bumi Malaysia demi menyahut seruan dakwah ke Guangzhou, China. Berlepas di Terminal Karier Kos Rendah (LCCT). Bukan sekadar sahabat malah dia juga bos besar aku. Bukan mudah untuk melaksanakan tugas menguruskan syarikat semasa ketiadaannya. Tapi takpa aku akan berusaha sedaya upaya. Bukan lama pun setahun je... huhuhu...

Ini aku sempat selitkan sedikit ucapan dari mereka berdua Putri dan Suhail sebelum bertolak ke tempat masing-masing. Tengoklah....

No comments: