Sunday, February 15, 2009

Selamat Berjuang

Pagi tadi bangun awal semata-mata kerana satu perkara penting yang perlu dilaksanakan. Sejak dari malam tadi gundah gulana dibuatnya. Pelbagai rintangan dan halangan di tempuhi. Semua diizinkanNYA... Selesai satu rintangan menghadapi hari ini. Terima kasih sahabat-sahabat yang menolong. Perjalanan yang dirancang dilaksanakan dengan sempurna. Akhirnya tiba juga aku di sini, Lapangan Terbang Antarabangsa Malaysia (KLIA). Sejak dari mula perjalanan diekori wajah kesedihan setengah sahabat. Angin tiada ribut pun tiada, tetapi air menitik membasahi pipi. Tapi bukan pipiku... huhu..

Ini semua gara-gara seorang sahabat baik seperjuangan ini meneruskan perjuangannya lebih jauh meninggalkan keluarga, sahabat dan lain-lain demi mencapai cita-citanya. Kami relakan kau pergi kerana ia lebih penting dan kami yakin akan ada ganjaran dan pulangannya selepas kau kembali.

Itulah sahabatku Putri Nur Azwa yang akan melanjutkan pelajarannya ke Jordan selama 4 tahun. Sahabat yang banyak membantu dalam pelbagai perkara. Lepas ni.....

tak dapatlah nak pinjam kereta lagi...
tak dapatlah keluar makan bersama sahabat-sahabat lain...
tak dapatlah gurau (buli) kau lagi...
tak daptlah dengar celoteh kau lagi...
dan banyak lagi...

Tapi tak apa, sementara saja. Tunggu lah kau balik nanti.... Apa-apa pun, Selamat berjuang sahabatku....

4 comments:

3p4h said...

Huaaa... Kak Put da pergi Jordan... T_T

Dah la lama x jumpa dia... Kne tggu lg 4 tahun la ni... Erm...

p/s: Aku link entry ni ya.. He5

kamyap said...

ok link kan lah...
kasi tau smue orangf.. heheh

nusk said...

semoga dipermudahkan segala urusan..

kamyap said...

insyallah...