Sunday, May 10, 2009

Aizat berwajah baru??

Huhu.. Saje je tajuk macam gempak... Bukan ape ada orang cakap rambut aku macam Aizat.. hehe.. Puji diri sendiri pulak.. Tapi hari ni aku tukar stail baru.. huhu.. Padahal rambut memang dah panjang pun... Ramai dah orang tegur.. Emak aku, makcik aku, pensyarah aku, ramai lah.. Mula-mula memanglah macam nak biarkan je. Mungkin hari ini aku tergerak nak potong rambut.. Maka inilah hasilnya...


Aku sudah miliki "Cajon"


Beberapa hari yang lepas aku, aku ada cerita aku ingin memliki alat muzik itu, maka hari ini aku muatnaik gambar cajon yang telah aku miliki. Tapi sebenarnya bukan miliki aku sepenuhnya pun, ia lebih kepada grup muzikku Usratika. Maka aku telah milikinya..

4 comments:

Anonymous said...

Hensem Gler Dgn Rambut Baru..hahaha:)

Caya laah..
- Aliff-

kamyap said...

to aliff:

sudah masanya kena buat perubahan.. huhu.. tapi tiada lagi aizat yg dulu.. huhu

a.K.u said...

rambut ooo rambut...

berubah juga ko akhirnya ya...

camni la baru nampak kemas...

tahniah2..haha...


aku ingat cajon tu sejenis makanan...huhu.....

kamyap said...

to a.K.u:

Sbnrnye xnak potong lg.. Tkut pmint lari nnti.. Tp apakan daya sudah ramai yg mnegur & aku juga seorg plajar kna lah ubah skit.. huhu