Monday, May 04, 2009

Aliff & Munawarah (Klunag, Johor)

Kali ni aku nak muatnaik gambar bakal pengantin Aliff & Mun. Kalau nak tau mereka ni kwan aku masa kat UIA dulu. Satu kelab perkusi. Jodoh mereka. hehe. Walaupun Aliff ni nampak besar die takut dengan Mun, betul ke?? Komen sikit.. hehe jangan marah.. Gurau je..

Majlis berlangsung dengan sempurna cincin disarung oleh nenek Aliff. Aku nak cerita ada gelagat yang mencuit hati ketika dalam majlis itu. Apa-apa pun Aliff jangan marah ya. Masa sesi bersalaman untuk pulang tak tahu lah terlalu gembira atau "kaget" Aliff boleh jatuh pula dulang yang dibawa. Apa lagi huru hara satu rumah gelakkan dia. Biasalah, mungkin terlalu gembira kot.. huuh..

Yang penting aku nak ucapkan terima kasih kepada Aliff sekeluarga menyediakan segala untukku menjalankan utgas dengan mudah. Terima kasih juga belanja aku makan ikan bakar kat Melaka.. hehe.. Korang memang best!!!

7 comments:

Anonymous said...

Thanks for the story bro..nice work..hahaha..kalau aku leh join perkusi lagi,bgtahu la..:)da lama xmain alat musik..-aliff-

kamyap said...

to aliff:

orait.. xde hal.. nak kawen nnti kasi tau lh.. amik pakej menarik plak.. gaji pn dh bsar.. heheh

Anonymous said...

ok2..:)Noted an received:)

ahmad said...

Salam Hakim,

Tahniah dah makin mantap ambil gambar. Semoga suatu masa nanti pasti jadi pro photographer.

Didik didiklah Epah tu, dia juga sangat minat ambil gambar. Ini pak cik ayah Epah.

kamyap said...

to ahmad:

Wsalam pakcik,

insyallah pakcik, masih belajar lagi skill ni..

sekarang epah pn berada brsama saya. Tidak perlu diajar pun dia sudah tahu banyak perkara tntg fotografi ini. Ini mungkin kerana minatnya yang tinggi.. hehhe..

Anonymous said...

memang aliff takut dengan mun pun!! hahahaha -ezmir&aimi-

kamyap said...

to ezmir&aimi:

mknenyer btul lh.. kna kursus tentera lbih skit ni aliff. huuh