Tuesday, August 04, 2009

Dah Balik

Alhamdulillah aku telah selamat sampai di KLIA pada jam 4.30 petang. Lebih kurang maghrib baru sampai rumah. Mandi dan solat terus pergi ke UIA untuk mendapatkan nota-nota pelajaran yang tertinggal selama 10 hari aku tiada di Malaysia.

Sebuah perjalanan yang mencabar fizikal dan mental tetapi aku seronok bersama-sama melihat keindahan Islam di bumi Korea. Insyallah aku dan rakan-rakan kembara akan cuba menyiapkan sebuah buku hasil pengembaraan ke lima buah negeri di bumi Sonata ini.

Paling penting aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada Saudara Kamil, Saudara Afif, Saudara Syamim, Saudara Umar kerana menerima kunjungan aku dan Suhail dengan hati yang terbuka. Moga apa yang kita rencanakan ini dapat mengeratkan lagi ukhwah sesama kita.

Insyallah jika ada kesempatan aku juga akan menulis perjalanan sepanjang 10 hari berada di sana. Tapi sekarang tak boleh lagi sebab esok ade ujian. huhu...

6 comments:

3p4h said...

Rupa2nya kamil clsmate aku pny kawan... Kcil btul dunia ni..

kamyap said...

to 3p4h: Yeke? kwn ko yg pompuan tu ke?? hehe

Mohd kamil bin ab halim said...

terima kasih hakim sebab sudi datang ^^

epah, classmate ko yg mana?

kamyap said...

to kamil: same2 gak kat ko.. bnyk mmbntu..

3p4h said...

Yup kwn aku yg prempuan tu... As namanya... Btulkn kamil, ko knl dia?

kamyap said...

to 3p4h: oooo.. yg mint fotografi tu ek.. bgus2.. lps ni shoot korea plak.. hehe