Saturday, August 29, 2009

Salam Ramadhan


Assalamualaikum semua..
Sejak balik dari Korea blog ni tak update2. Balik-balik Malaysia saja sudah banyak perkara yang menungguku harus diselesaikan. Sehari sampai je aku terus ada ujian kulliyyah. Fuh, menggigil tu menjawab dengan persedian yang kurang. Insyallah dipermudahkan.

Hari demi hari aku tempuh dengan tabah diselitkan lagi dengan pelbagai aktiviti sehingga masuknya bulan Ramadhan yang mulia ini. Oleh itu, rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan Salam Ramadhan kepada semua. Selamat menjalankan ibadat puasa dengan suka hati tanpa paksaan. Pelihara nafsu dari makan dengan dengan banyak. Bila makan banyak kemalasan membuak-buak dalam diri membuatkan segala kewajiban terbantut di pertengahan jalan.

Gambar kat atas tu jangan tergiur pula. Itu makanan korea yang aku namakan sendiri Sup Labu. Tapi ia tidaklah seperti sup sangat kerana pekat macam pengat tapi sedap. Kalau nak meh datang cuba kat Korea ni.. Hehe..

Insyallah akan update selalu selepas aku aktifkan WiMAX yang sangat laju ini.

No comments: