Wednesday, October 14, 2009

Convest 09 (Aku menang)

Majlis Konvokesyen UIAM baru saja melabuhkan tirainya. Banyak perkara menarik yang aku lakukan sepanjang Convest ni.

- Jadi Komiti Seminar & Forum Women Issues
- Tangkap gambar orang grad
- Jumpa senior2 lama
- Masuk pertandingan Fotografi
- Show di Malam Simfoni Kesyukuran (Backup Raihan lagi tu.. Last minit Assignment)

Apa yang membuat aku gumbira kali ini ialah aku menang tempat ke-2 dalam pertandingan fotografi tu.. Kalau lihat gambar kat atas tu salah satu gambar yang aku hantar dalam pertandingan tu... Alhamdulillah.. Tak sangka pula..

Aku juga nak ucapkan kepada semua yang aku kenali telah bergraduasi tahniah aku ucapkan terutamanya kepada junior2 aku yang grad sebelum aku... huhu..

4 comments:

3p4h said...

Waahhh... Congratz bro!!! Serius cun. U dserve it~

kamyap said...

to epah: last minit punyer keje.. amik2 edit skit, trus print trus anta.. x bajet pn.. huhu.. alhamdulillah

fizi-xlegenda said...

tahniah3...aritu ada nmpk hakim kt convest aritu...nk tegur tp time tu tgh bz kn...mls nk kaco..hiiih..
anyway...TAHNIAH

kamyap said...

to fizi: tq.. yeke... x prasan plak.. tegur je.. xde hal lh.. huhu