Tuesday, October 20, 2009

Edisi Angka Bertambah

Bila aku menggunakan status "angka bertambah" ramai yang bertanya kepadaku. Mereka membawa maksud yang pelbagai. Ada yang bertanya,

"ni angka awek dah bertambah ke?", "ko nak kawen empat ke?", "Kau dah tua ke?"..

Macam-macam lah pertanyaan mereka. Tapi aku sudah menjelaskannya. Maka aku nak jelaskan lagi sekali yang hari ini ulangtahun aku ke..... (18 kot).. hehe.. Cari sendiri..

Di sini aku nak ucapkan terima kasih ucap selamat hari lahir kepadaku. Banyak ucapan dan nasihat yang mana sedikit sebanyak mengingatkan aku erti persahabatan. Teruskan kekalkan hubungan persahabatan ini menjadi erat walau di gunting oleh mapley, walau dikarate, ditetak dan apa segalanya tidak akan putus hubungan ini. Terima kasih sekali lagi.. Sesiapa yang nak bagi hadiah lagi masih ada lagi masa aku alu-alukan.. hehe.. Kalau malu buzz aku.. Nanti aku gi amik sendiri.. huhu

_____________________________________________________

Akan datang....

Majlis Pertunangan Nurul & Saiful (Muar, Johor)


Resepsi Afham & Ain Najwa (Putrajaya)

No comments: