Tuesday, December 19, 2006

Setahun Menyepi


Inilah society yang aku sertai pada masa sekarang. Hampir setahun aku bergiat dengan society ni... macam-macam pengalaman dan kenangan yang aku dapat dari dalam kampus hinggalah ke luar kampus utara ke selatan tanah air.
Memang seronok... Tetapi boleh kah aku ulangi untuk mendapatkan pengalamn ini lagi selepas ini... Rasa nya memang mustahil untuk aku dan rakan-rakan menunjukkan bakat... Mungkin terpaksa menunggu hampir setahun untuk aktif kembali society ini...
Mungkin silap aku juga yang kurang agresif terhadap society ini... Mungkin silap aku yang penting kan diri sendiri.. Dengan masalah hati yang tidak pernah selesai... Tolong lah Ya Allah, satukan lah hati kami supaya apa yang kami lakukan semua nya kembali kepada mu...
Mungkin ada hikmah nya... Siapa tahu?? Allah sahaja yang tahu... Belajarlah dari kesilapan... "Seninya Dakwah"

No comments: